پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر داشته باشیم – ۲۷ اسلاید

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر داشته باشیم – ۲۷ اسلاید

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

6- در نظر گرفتن عدم تداخل زمان آزمون با وقت نماز و سایر مناسبتهای دینی ، اجتماعی و اداری
7- اعلام زمان برگزاری دوره های غیر حضوری در قالب آزمون از طریق تکمیل و ارسال فرم ۲۶ به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان با توجه به در نظر داشتن مناسبتهای دینی ، اجتماعی و نامگذاریهای انجام شده جهت ایام سال .
8- در نظر گرفتن شرکت کنندگان در آزمون با توجه به مدارک تحصیلی آنان
9- اعلام زمان و ساعت برگزاری آزمون در دو روز و در هر روز برای ۲ گروه متفاوت با توجه به مدارک تحصیلی
10- مشخص نمودن شرایط شرکت کنندگان و چگونگی انجام ثبت نام توسط آنان با در نظر گرفتن ( متناسب بودن دوره آموزشی با پست سازمانی ، رشته شغلی و دارا بودن شرایط احراز )
11- هماهنگی در خصوص طراحی سوالات برای هر گروه به تعداد حداقل ۲۵ سوال متفاوت برای هر گروه با در نظر داشتن مدرک تحصیلی و رشته شغلی
12- تهیه کارت ورود به آزمون به صورت عکس دار که بر روی کارت به جز مشخصات پرسنلی و شماره صندلی زمان و مکان آزمون درج گردد همچنین در پشت کارت آزمون به همراه داشتن کارت شناسایی اشاره گردیده و نکات  مورد لزوم در آزمون تایپ گردد . 

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم

13- تهیه پاسخنامه آزمون که اطلاعات شرکت کنندگان با توجه به شماره صندلی مورد نظر بر روی آن درج شده باشد ضمناً محل امضای شرکت کنندگان بر روی پاسخنامه مشخص شده باشد .
14- تهیه گزارش اسامی داوطلبین از سیستم کامپیوتر
15- بررسی و مقایسه پاسخنامه ها ، کارت آزمون و شماره داوطلبی با گزارش نهایی
16- جدا سازی کارت های آزمون براساس واحد محل خدمت و حذف کارتهای تکراری
17- ارسال کارت آزمون به واحد محل خدمت شرکت کنندگان حداقل ۱۰ روز قبل از آزمون
18- تشکیل کمیته آزمون و صدور ابلاغ با توجه به شرح وظایف هر یک از ناظرین و مراقبین
19- دریافت سوالات ، CD  مربوط به آن و کلید پاسخنامه از طراح سوال
20- ویرایش سوالات ، جابجایی سوالات ، جابجایی جواب سوالات و نهایتاً تهیه کلید جدید برای سوالات و درج زمان آزمون در بالای صفحه سوالات ( به ازاء هر تست میزان ۳۰ ثانیه زمان پاسخ دهی در نظر گرفته شود . )
21- گرفتن اطلاعات از رابطین آموزشی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در هر گروه برای هر واحد در صورتی که آزمون به صورت متمرکز برگزار شود .

22- تکثیر سوالات و پاسخنامه به تعداد مورد نیاز و براساس گروه های مشخص شده بصورت محرمانه در خارج از ساعت اداری و در قرنطینه و نهایتاً لاک و مهر کردن سوالات مربوط به هر گروه برای هر واحد ( سوالات پشت و رو تکثیر گردد و تا حد امکان در تکثیر سوالات صرفه جویی شود )
23- درج عبارت « مفتوح نمودن پاکت سوالات در جلسه آزمون با حضور مدیر ، رابط آموزشی ، مسئول حراست و مراقبین آزمون » الزامی و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب در صورتجلسه آزمون قید گردد .
24- هماهنگی مجدد در خصوص محل برگزاری آزمون و نوع چیدمان صندلیها
25- تحویل سوالات لاک و مهر شده به رابطین آموزشی واحدهای خارج از شهر اصفهان یک روز قبل آزمون همراه با فرم صورتجلسه آزمون و در صورتی که نیاز باشد پاسخنامه ها به گروه آموزش تحویل شود حتماً به آنان تأکید گردد ضمناً بهتر است نکات مورد نیاز تایپ شده و به صورت کتبی در اختیار رابطین قرار گیرد
توجه : از هر نمونه سوال یک سری به صورت مجزا در پاکت لاک و مهر شده قرار گیرد و تحویل رابطین گردد تا در صورت نیاز با ذکر دلیل از آن استفاده شود و در صورت عدم استفاده ، پاکت سوالات مجدداً به گروه آموزش عودت شود .

متن بالا تنها سه اسلاید از پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم  است

برای دانلود کل پاورپوینت چگونه آموزشی مؤثر  داشته باشیم  از لینک زیر استفاده کنید

«جهت دانلود فایل اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29 + = 35