دانلودپروژه جراحی الکترونیکی تحت وب ۴۲ ص

دانلودپروژه جراحی الکترونیکی تحت وب ۴۲ ص

نام فایل : پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب ۴۲ ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : ۲۶

حجم : ۶۲ مگابایت

تقديم به :
من اين پروژه تحقيقي را به پدر و مادر عزيزم که در اين دو سال زحمت فراوان کشيدن تقديم مي کنم و از همه کساني که در اين پروژ کمک کرده اند تشکر مي کنم.
و استاد قاسمي که کمک فراواني را در انجام و به حاصل نشستن آن انجام دادن کمال تشکر را دارم.
توضيحات عمومي پروژه:
اين پروژه در مورد طراحي يک سيستم حراجي الکترونيکي تحت وب است که با برنامه
ASP.NET
نوشته شده است و به وسيله اين برنامه افراد مي توانند اجناس مورد علاقه خود را انتخاب و در حراجي شرکت کنند.اين برنامه شامل ۴ قسمت مي باشد که به طور مختصر هر کدام را توضيح مي دهيم:در قسمت اول ثبت نام مشتري است که افراد وارد آن شده و ثبت نام مي کنند و به عنوان عضوي از سايت محصوب مي شوند.در قسمت دوم ثبت نام اجناس مربوط به مدير سايت (کسي که اجناس را به حراج مي گذارد) است که در آن نام کالا و قيمت و مهلت به حراج گذاشتن اجناس را وارد مي کند.در قسمت سوم مربوط به جستجوي اجناس مي باشد که افراد مي توانند اجناسي را که مي خواهند را در حراجي وجود دارد يا خير.در قسمت چهارم در خواست جنس که هر شخص مي تواند اجناس خود را انتخاب کند و قيمت پيشنهادي خود را بدهد و بعد از به اتمام رسيدن حراجي برنده شده است يا خير.
فهرست مطالب:
مقدمه
امروزه با توسعه تکلوژی و فنون در بسياري از امور زندگي استفاده از رايانه در اين امور امري لازم و بديعي مي نمايد.در همه ادارات و موسسات رايانه يک وسيله اي مي باشد که با توجه به سرعت و دقت ديگري موجودي لوکس و تزئيني نيست و يک وسيله کاربردي و در بسياري از امور يک وسيله واجب مي باشد و در گوشه و گوشه زندگي امروزي نقش ايفاء مي کند.در موسسات فرهنگي واقتصادي و تجاري و خدماتي کامپيوتر را نقش آفرين مي بينيم و به همين منظور من بر آن شدم برنامه اي بنويسم و يک سايت را طراحي کنم که در بازار روز امروزه مورده استفاده قرار گرفته و با توجه به نياز روز افزون امروز جامعه مفيد خواهد بود و اميدوارم مورد توجه استاد گرامي قرار گيرد.

فصل اول
تجارت الکترونيکي
کسب و کار الکترونيک
;
يک الزام جهاني
مقدمه
کسب و کار الکترونيک به عنوان يکي از مجموعه هاي فناوري و اطلاعات در دهه گذشته رشد بالاي را تجربه کرده است.به طوري که رويداد سياست اکثر موسسات تجاري در پذيرش و به کار گيري کسب و کارالکترونيک در جهت ورود به بازارهاي جهاني و جذب مشتريان جديد موثر و کارا الکترونيک در فعاليت هاي تجاري نيازمند توجه به يک سري عوامل درونزا و برونزاي تاثير گذار بر آن است.به طوري که توجه بنگاهاي تجاري به اين عوامل و برنامه ريزي در جهت استفاده مطلوب از فناوري کسب و کار الکترونيک ضمن آنکه موفقيت بهر برداري از آن را تضمين خواهدکرد،زمينه رشد بانگاهاي استفاده کننده را نيز فراهم مي کند
.
بنابر اين،در اين مقاله ابتدا تعاريف ،انواع ،شيو ها،مزايا و معايب اسفاده از کسب و کار الکترونيک بيان مي شود.در قسمت دوم چار چوب تحليلي که در آن استفاده از کسب و کار الکترونيک منتهي به افزايش انگيزه صادراتي مي شود،تشريح مي گردد.
کسب وکار الکترونيک:
کسب و کار الکترونيک تعاريف متعددي دارد که در زير به برخي از آنها اشاره مي شود:
کسب و کار الکترونيک وسيله اي که مسير رسيدن بنگاها به بازارها را هموار مي سازد.مسيري که مشتريان در آنجا اقدام به خريد کالا و خدمات مي کنند
.
کسب و کار الکترونيک وسيله اي که به استفاده کنندگان آن امکان رسيدن به مشتريان موثر و کار آمدي را فراهم مي سازد.
کسب و کار الکترونيک توانايي هدايت تجارت از طريق شبکه هاي الکترونيک نظير اينترنت و شبکه هاي جهاني است .
تجارت الکترونيک:
بر اساس تعريف دفتر توسعه جامعه اروپا(
(OECD
به طور کلي تجارت الکترونيک،معاملت

رادرارتياط با فعاليت

هاي تجاري افراد و سازمان ها شکل مي دهد.اين فعاليت ها بر اساس پردازش و انتقال اطلاعات ديجيتالي (متن،صداو تصاوير)مبتني هستند.
تجارت الکترونيک،به مجموعه فعاليت هاي اطلاق مي گردد که مستقيما به وسيله ارتباطات الکترونيکي شبکه اي پشتيباني مي شود.
تفاوت کسب و کار الکترونيک و تجارت الکترونيک:
کسب و کار الکترونيک به مفهوم کلي شامل به کار گيري فناوري هاي جديد براي برقراري ارتباطات زنجيره اي بين سازندگان،فروشندگان،عرضه کنندگان،و به طور کلي ارائه دهندگان کالا و خدمات از يک سوء و خريدار و مصرف کننده و يا به طور کلي مشتري از سوي ديگر است و نتيجه آن اتخاذ تصميم هاي بهتر،بهينه سازي کالا و خدمات،کاهش هزينه ها و گشودن کانال هاي جديد است.ولي تجارت الکترونيک به هر شکلي از نقل و انتقالات در تجارت اطلاق ميشود که در آن طرفين،بيشتر از طريق الکترونيکي با يکديگر در تماس هستند تا از طريق نقل و انتقالات فيزيکي به عبارت ديگر،تجارت الکترونيک زير بخشي از کسب و کار الکترونيک در سازمان هااست،زيرا در کسب و کار الکترونيک،شکل الکترونيک کليه فرآيندهاي کسب و کار سازمان از قبيل توليد،تحقيق و توسعه امور اداري،مالي،مديريت نيروي انساني،پشتيباني و تجارت مطرح است.
در حالي که در تجارت الکترونيک تنها فرايند تجاري سازمان به صورت الکترونيک يک جزء بنيادي از کسب و کار الکترونيک به حساب مي آيد.
کسب و کار الکترونيک باعث مي شود تا فرايند تجارت،روابط ودادو ستد جهاني گردد.محيط تجارتي شرکت،ممکن است،يک شبکه جهت دسترسي به سازمان ها عمومي يا شبکه هايي که با محافظت خاص براي دسترسي افرادي خاص طراحي شده و يا حتي شبکه داخلي باشد که براي دسترسي افراد و کارمندان داخل شرکت طراحي شده است.کسب و کار الکترونيک تنها قرار دادن يک صفحه شبکه اي نيست.
يک محيط مدل هاي تجاري اهم از تجارت با کارمندان،مشتريان،تاميين کنندگان و شرکا است.
انواع کسب و کار الکترونيک:
کسب و کار الکترونيک بسته به اين که طرف هاي معامله سازمان يا افراد باشند به انواع زير تقسيم مي شوند.
در اينجا روابط بر مبناي اهداف تجاري شکل مي گيرد.
واحد تجاري با واحد تجاري(
BUSINESS TO BUSINESS=

«جهت دانلود فایل اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25 + = 26