پاورپوینت درمورد آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن

پاورپوینت درمورد آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن

 

 

 

به نام خدا

 

مشخصات فایل

فرمت:power point

قابل ویرایش و آماده پیرینت

تعداد اسلاید : ۱۱ اسلاید

بنام خدا آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار آشنایی با سیستم سپریتور و روش بهره برداری از آن شرح :
از سپریتور برای جداسازی آب و ذرات جامد که در روغن روانکاری توربین وجود دارد استفاده می شود آب جدا شده از روغن به طور پیوسته در زمان بهره برداری از سپریتور خارج می شود و ذرات جامد بایستی بعد از متوقف کردن دستگاه از آن خارج شوند سپریتور برای تصفیه روغن به آب سیل کننده نیاز دارد که بایستی قبل از آنکه مسیر روغن تغذیه کننده سپریتور باز گردد مسیر مربوط به آب سیل در مدار قرار داده شود .
در درون قیف سپریتور تعدادی دیسک تنظیم کننده وجود دارد که از آنها برای تنظیم فصل مشترک بین روغن و آب جدا شده استفاده می شود . نکته مهم در مورد دیسکها ، انتخاب مناسب قطر آنهاست زیرا اگر این کار درست انجام نشده باشد روغن همراه با آب جدا شده خارج می گردد .
اجزاء تشکیل دهنده سپریتور :
پمپ تغذیه کننده دستگاه و موتور محرک آن :
پمپ تغذیه این دستگاه یک پمپ screw می باشد که از نوع پمپهای جابه جایی مثبت به شمار می رود و مجهز به یک ریلیف ولو می باشد که در فشار بیشتر از ۶ bar عمل می کند
توجه : این پمپ هرگز نباید بدون روغن در مدار قرار گیرد و در اولین استارت بوسیله نازل که در ساکشن آن وجود دارد پر از روغن می شود علاوه بر این برای جلوگیری از استارت خشک پمپ یک سوئیچ فلو در ساکشن آن در نظر گرفته شده است .
 
هیتر : از هیتر برای گرم کردن روغن ورودی به سپریتور استفاده می شود که دارای ۴ المنت می باشد این المنتت ها در یک مخزن قرار گرفته اند و برای جلوگیری از ایجاد حباب و کربنات ،آنها را داخل لوله های محافظی قرار داده اند .
 
چنانچه نیاز به گرم کردن سریع روغن باشد می توان هر ۴ مرحله هیتر را در مدار قرار داد .
اگر روی سوئیچ جریان که در ساکشن فیدپمپ نصب شده است آلارمی باشد هیترها در مدار قرار نمی گیرند .
توجه : برای اطمینان از برقرار شدن جریان روغن در حین انتقال حرارت ، همیشه باید هیترها بعد از استارت فیدپمپ در مدار قرار داده شوند (در زمانیکه دمای روغن پائین است و نیاز به هیتر می باشد) .
۳-ولو سه راهه : توسط ولو سه راهه روغن یا به طرف
سپریتور می آید و یا از مسیر دیگری بدون اینکه وارد
سپریتور شود بر می گردد .
توجه : اگر در زمان بهره برداری روغن ورودی به
سپریتور آنقدر زیاد شود که باعث خروج روغن همراه
با آب جدا شده گردد ولو سه راهه تغییر وضعیت داده و
سپریتور را بای پاس می کند .

۴-سلونوئید ولو های سیستم : در مسیر روغن ورودی به سپریتور یک سلونوئید ولو قرار دارد که در مراحل راه انداری سپریتور به طور اتومات باز می شود و بعد از گذشت۲۰ ثانیه از اتمام مراحل راه اندازی سپریتور سلونوئید ولو مسیر آب سیل باز می شود

۵-ولو دستی قابل تنظیم : برای تنظیم فشار خروجی سپریتور و در
نتیجه فصل مشترک آب و روغن از ولو دستی که در مسیر روغن
خروجی از سپریتور قرار دارد استفاده می شود فشار ایجاد شده
در خط خروجی توسط یک گیج محلی که قبل از ولو مذکور قرار دارد ن
شان داده می شود .
توجه : فشار ایجاد شده توسط این ولو باید بین ۱-۴ bar

 

 

درصورت سوال یا مشکل در خرید یا نارضایتی از فایل خریداری شده با مدیر فروشگاه در ارتباط باشید.در صورتی که درمورد یک فایل سوال داشته باشید سریعا پاسخ خواهیم داد و درصورتی که از یک محصول شکایت داشته باشید سریعا از فروشگاه حذف خواهد شد.

ضمانت خرید

تا ۲۴ ساعت پس از خرید در صورتی که از فایل خریداری شده نارضایتی داشته باشید ۱۰۰ درصد وجه به حساب شما عودت داده خواهد شد. برای پیگیری خرید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.

 

«جهت دانلود فایل اینجا را کلیک نمایید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 − = 86